marți, 1 aprilie 2014

CONCURS! Castiga pentru bebelusul tau, o bluza din bumbac organic marca Frugi!

Ce trebuie sa faci?

1.Scrie pe blogul tau despre un produs preferat din site-ul nostru (www.scutecila.ro) sau scrie-ne mai jos ce produs iti place si de ce;

2.Like si Share concursului nostru;

3.Like paginii noastre de Facebook.

Extragerea va fi efectuata in data de 24 aprilie prin intermediul random.org
*Daca ai optat sa scrii pe blogul tau, da-ne de stire si scrie-ne mai jos un comentariu cu link-ul tau.


www.Scutecila.ro


4 comentarii:

  1. Piticului meu ii merge de minune cu BG Freetime. Il indoim in fata si noaptea ne este uscata:)

    Petruta Enache

    RăspundețiȘtergere
  2. Bluza pentru alaptare discreta, ideala pentru ca micutul sa poate servi "masa" oriunde ne-am afla :)!
    Nicoleta Radulet

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place bluza din bumbac organic "ratonul zambaret" http://www.scutecila.ro/cumpara/bluza-din-bumbac-organic-ratonul-zambaret-7721885 pentru ca bumbacul este de calitate, nu se lasa la spalat, culuorile nu ies si cusaturile sunt impecabile.Am mai cumparat hainute marca frugi si sunt super.gabriela buca


    RăspundețiȘtergere
  4. Scutecelele textile Wonderoos sunt preferatele mele. Absorb foarte bine umezeala si nu strang piciorusele. De asemenea, protectia Flip impreuna cu inserturile ne ajuta foarte mult pe vremea ploioasa de afara, cand scutecele noastre se usuca mai greu.

    RăspundețiȘtergere