joi, 27 martie 2014

Despre Scutecila.ro

Sunt o mamica ce odata cu aparitia primului bebe m-am orientat din ce in ce mai mult catre produse naturale (fara substante chimice, conservanti, parfumuri sintetice, alergeni etc).
       Am inceput prin a cauta o alternativa naturala la scutecele de unica folosinta. Astfel am descoperit scutecele refolosibile de care am fost foarte incantata.Observand interesul parintilor pentru acest tip de produse ne-am decis sa deschidem si un magazin online.
     Ulterior, am extins gama oferita cu port-bebe-uri ergonomice, haine din bumbac organic, haine de lana merinos, cosmetice si detergenti Bio si multe alte produse pe care le utilizam si le iubim.
    
Te invit si pe tine sa le descoperi , iar daca ai intrebari te rog sa-mi scrii la adresa: contact@scutecila.ro sau sa ne suni la 0754.57.27.67.

Alina Nitu
Scutecila.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu